gunillalindskog.blogg.se

Söndagsträff

Publicerad 2014-11-09 23:54:55 i Allmänt,

Söndagsträff  på Hällan
och lite folk  men trevligt med lite spel.
 
jag provade på Sundsvallsspelet där frågorna var rätt kul men jag skulle köpa företag och det gick väl an men när det blev frågan om aktier var det kört.
 
Jag fick lite nej många kommentarer om att jag skriver för lite här och det är rätt.
 
Det bästa med söndagar är att man inte behöver någon väckarklocka utan får sova tills man vaknar , nästan i alla fall för det kan hända att min käre kommer och ger mig en godmorgonpuss eller att M skypar.
 
Att Z skulle skypa tidigt är inte aktuellt för hon gillar sovmornar lika mycket som jag.
 
Det näst bästa är radion God morgon Sverige  med oftast hög kvalitét på sina reportage och inlägg.
Därefter är det intressant på radio hela dagen men vanligtvis är det andra aktiviteter som tar över.
 
Det sämsta med söndagen är att den går alldeles för fort och nu är det hög tid att gå till den sköna sängen för att vakna imorgon pigg (tror inte det) och glad (efter några timmar kanske)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela