gunillalindskog.blogg.se

vecka 2

Publicerad 2015-01-11 20:04:49 i Allmänt,

En vecka har gått
och jag trodde att jag skulle få det lugnt på jobbet men det händer saker hela tiden allt från att det fattas folk så jag får åka ut och städa där jag inte tänkt mig till att något måste kollas
Detta liv är på gott och ont för jag skulle inte stå ut med att det var samma varje dag.
 
De stora nyheterna är förståss allt drama i Paris,  Rädslan för att alla islamister dras över en kam, ökar och att det glöms bort att Breivik är norrman, att maffian är katoliker att det finns extremister i Sverige.
 
Jag förstår inte hur man kan få för sig att det är rätt och nödvändigt att döda och plåga andra även om man är uppvuxen i  ett krigsland.
 
Såg stjärnorna på slottet igår där Öss(vad heter han)  bjöd på en tänkvärd och hemsk upplevelse  när de övriga fick prova på att gå över ett låtsasminfält.  Detta utifrån vad han  och många andra upplevt innan de kom hit.
Gårdagen är glömd och nu är det en full arbetsvecka samt att föreningslivet drar igång efter julpausen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela