gunillalindskog.blogg.se

Funderingar

Publicerad 2015-07-24 21:22:29 i Allmänt,

Snart är det bara en futtig vecka kvar av semestern.  Den ska jag njuta av från förmiddag,(det är då jag vaknar)
tills någon gång efter midnatt(det är då jag brukar uppsöka sängen den sköna.)
 
Jag har under dessa 3 veckor fått bekräftat  något som jag misstänkt länge nämligen att jag är en varannandagsmänniska. Det betyder att varannan dag är jag obeskrivligt lat och varannan dag uträttar jag något.
(Detta gäller ej på jobbet förståss)  Finns det några fler som är sådana? 
Undrar om jag blir så i framtiden?
 
Jag har upptäckt att majoriteten av män som är cirka 40 och upp till 55 ungefär ser likadana ut.
Korthåriga omkring 1,73 lång lite bredaxlade och en mindre eller lite större kulmage som putar ut över byxlinningen.
Är det  2015 års mode kanske?
 
igår träffade jag för första gången lille A, 5 dagar gammal. Oh vad han var fin och föräldrarna var mycket stolta.
Det är så vackert med stolta föräldrar där kärleken till barnet lyser inte bara i deras ögon utan i hela deras kroppsspråk.  Jag blir glad och rörd när jag får möta sådan kärlek.
 
Nu är det dags att ha en mysstund tillsammans med Hitchcock
 
Ha det gott
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela