gunillalindskog.blogg.se

Kommunaktiviteter

Publicerad 2015-07-16 00:40:46 i Allmänt,

 
Igår var jag på Ssvallstorget och lyssnade på Hepstars, nja inte riktigt sant för av det gamla gänget så var det bara Svenne kvar . Bra var han och mycket folk, mest i min ålder , som lyssnade .
Fantastiskt att bjuda på gratis underhållning under några sommarkvällar : tack Ssvall för det.
Förutom att jag lyssnade och diggade så ade mina ögon fullt upp med att läsa texten på alla jackor och några tröjor.
De som vet säger att vi påverkas av reklam och ägnar sig mest åt tv-reklam men hur är det med påverkan när vi ser märkena på kläderna vi bär?  Om jag ser att det står Adidas på skorna 50 gånger om dagen köper jag då ett par Adidas för att jag känner igen märket?  Blir vi ej påverkade av den klädreklam vi ser andra bära.
Att få reklamtid i media kostar multum och än mer om man ska ha reklamsnutten på bästa sändningstid.
Det värsta är att vi går omkring med reklam helt gratis .
 
Idag har det varit en bra dag
God natt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela