gunillalindskog.blogg.se

efter jul

Publicerad 2016-12-27 19:37:47 i Allmänt,

Sitter i vårt vardagsrum och tittar på Selma, en dramatisering om Lagerlöfs liv. Den ägnar mycket tid åt hennes kärleksliv men jag hänger inte med riktigt i historien. Tycker det är dåligt ljud eller så beror det på att jag börjar få nedsatt hörsel. Jag vet inte vad som är rätt. Har just ätit mycket god mat på Saffran, Blev bjuden av sonen aom just nu är på besök här. En stor glädje och givetvis skulle det vara ännu roligare om bägge sönerna med familj var här. Jag är ändå otroligt glad över den son som är här. Inget stort har hänt i mitt liv under julen och i stort sett är jag nöjd med helgen, Julstädat, med lite fusk i hörnen blev det liksom skinka och julpynt så nu syns det att det är jul även hemma hos oss. Blåser kraftigt gör det idag och vårt (sonens och mitt) besök på Södra berget blev lite misslyckat eftersom det var omöjligt att njuta av utsikten. Snart ska vi se dokumentären om I. Bergman Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela