gunillalindskog.blogg.se

Fantastiskt

Publicerad 2017-04-01 19:58:00 i Allmänt,

Fantastiska människor Gösta Ekman har avlidit idag och han var en mycket duktig skådespelare Nyligen dog "Sven-Ingvar" en duktig musiker Enligt massmedia var dessa underbara, ödmjuka, omtänksamma och intelligenta för att nämna några av de goda egenskaper de hade. Kanske sant vilket jag inte vet eller överdrivet?r kändisar dör får vi veta hur enormt fina människor de var under sin levnadstid. Ingen av de offentliga har varit taskiga, högfärdiga översittare, eller dumma i huvet utan goda som guld. Detsamma gäller privatpersoner även om jag upplever att det är mer accepterat nu att inte ösa på med godis Något av det värsta jag vet är när man står vid en kista och låtsas att det var någon man tyckte om fast man inte hade ett dugg till övers för den personen som finns i kistan. Visst kan det vara så att man kan se bra sidor eller bra förrmågor hos någon man inte är förtjust i. Jag vill inte ha några lögner om mig på min begravning och jag hoppas att det bra som finns att säga om mig sägs till mig medan jag lever Undrar vad som skulle sägas om Donald Trump om han dog idag? Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela