gunillalindskog.blogg.se

Så ska det vara

Publicerad 2017-04-29 23:43:50 i Allmänt,

I en final som SM ishockey där det var jämt resultat mellan lagen. Spänning in i det sista. Härligt. Däremot kan jag inte förstå varför inte 2 lag kan dela på guldet som man gör i andra idrotter. Mer rättvist tycker jag. I torsdags var jag på 3 olika möten och fick bekräftelse på att jag är en föreningsmänniska men idrottsföreningar har jag i alla mina levnadsår aktat mig för att komma nära (Glömde att jag varit med i Korpen några veckor) Tro nu inte att jag har något emot idrottsföreningar för de behövs. Idag har jag upptäckt vad lite jag kan eftersom jag sett på Smartare än en femteklassare. Minns inte att vi läste något om rymden när jag gick i skolan men antar att det blivit ett viktigare ämne nu. Grannen min är upprörd och hans gapande hörs tydligt in till mitt rum. Han är ofta upprörd den stackarn. Måste vara jobbigt att vara arg så ofta. Snart ny dag så dröm sött sov gott.

Kommentarer

Postat av: Mats

Publicerad 2017-04-30 12:33:33

Jomen, att vara upprörd hela tiden skapar endorfiner som i vissa fall kan utveckla sällskapslivet. Så pass upp. Förexten så skulle Brynäs ha vunnit anser jag. Och på tal om oknytt så kanske det är det som din granne håller på med. Du får väl kolla ikväll, men öppna inte fönstret så den kommer in. Gald Valborg

Svar: Endorfiner lär ju vara bra. Oknytt är spännande.
gunillalindskog.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela