gunillalindskog.blogg.se

Här igen

Publicerad 2017-08-13 01:00:13 i Allmänt,

Idag har jag ägnat mig åt lite hemvård såsom dammning, lite städning mm. När jag tyckt att jag gjort tillräckligt för stunden har jag boken, kaffet som jag kan ta med mig ut på balkongen och njuta av värmen som äntligen gör ett besök här i Sundsvall. Vi har också hunnit med en nostalgitripp genom att kolla in filmen om Emil. Astrid hade en fantastisk formuleringsförmåga och en enorm fantasi som hon förenade med verkligheten. Igår sken solen värmen flödade så det blev balkongen boken och kaffe hela dagen. Jo måste väl erkänna att en och annan cigarett också avnjöts tillsammans med Kaffet Nu löper Trump amok och ska kriga mot Venzeulea. Han är livsfarlig Sov gott om ni inte redan gör det. Gunilla

Kommentarer

Postat av: Mats

Publicerad 2017-08-13 20:24:15

Det verkar som att du myser där på balkongen, men för mycket kaffe med röka är inte bra.

Svar: Jag vet
gunillalindskog.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela