gunillalindskog.blogg.se

Trump

Publicerad 2017-01-20 23:46:07 i Allmänt,

Oj vilket tal han höll den där Trump. Oroar mig att han pratar om att göra USA till ett stort och mäktigt land igen. De är ju redan världspoliser och jag tycker det räcker med det. Tycker att det är tråkigt med gängen som förstör, slår sönder, i protest mot honom. Är också lite kluven till de lugna protestmötena som pågått i USA . Han är framröstad av folket och ska inte ett valresultat accepteras oavsett vad jag tycker? Vem vet om jag inte själv står och protesterar 2018 när SD kommer i regeringsställning . Tyvärr är jag inte förvånad över Anna Batras utsträckta hand mot SD och inte heller överraskad av Ebbas snabba följsamhet. Hon har närmat sig SD sedan hon blev partiledare. Önskar att jag blivit förvånad Nå nog om sorger Idag har jag fått en fullpoängare i På spåret vilket aldrig hänt förut Dessutom kunde jag en av musikfrågorna vilket heller aldrig hänt. Gläds över att det finns lite minne kvar i mitt huvud. Fredagen har varit en skön hemmadag och bara 0-gradigt ute. När det är riktigt kallt, över - 10 försöker jag tänka att det är bra för klimatet när kylan kommer. - Jo jag vet -så enkelt är det inte . Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela