gunillalindskog.blogg.se

Helg

Publicerad 2017-06-05 00:50:00 i Allmänt,

Sommaren finns bara några timmar mitt på dagen.Jag undrar vart den tagit vägen eller ligger den gömd någonstans och överfaller oss till midsommar? Det vore bra om det skulle bli så men i det fallet är jag ingen optimist. Igår var det en riktig lat dag för mig men idag har jag rensat massor av gamla papper, satt in de som ska vara kvar i rätt pärm så jag känner mig ganska nöjd trots att jag inte hann med att ta bort det minst 12 veckor gamla dammet från hyllor och golv. Det är en dag imorgon också och en sak är säker att dammet inte försvinner av sig själv. Åter hemskheter ute i världen med alla attentat och nu nya metoder för att döda folk. Min sambo sa så här " De(självmordsbombarna) får inte komma till himlen som de tror att de ska göra för dit kommer jag och jag vill inte träffa dem. Läser om klimathotet och det är fruktansvärt hur illa det är med vår planet. Kom igen nu Miljöpartiet och upplys oss påverka oss så att vi reagerar och agerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela