gunillalindskog.blogg.se

kväll

Publicerad 2017-03-31 23:53:09 i Allmänt,

Känner mig rastlös Kanske Skavlan kan hjälpa mig från det, går och kollar på honom Jo det hjälpte och ikväll hade Skavlan intressanta gäster. Ämnet var mänsklighet och vad det är kan man fundera mycket över. Vintern är tillbaka och både igår och idag har det snöat. Igår var jag på ett möte som ensam kvinna. Övriga kvinnor som ingår i styrelsen hade förhinder Om det blev någon skillnad när jag var den enda tjejen mot när vi är tre så märkte inte jag det i alla fall. Har upptäckt att det finns mycket bra på Youtube och det visar bara hur långt efter i utvecklingen jag är. Instagram är fortfarande något jag inte har provat och innan jag bestämmer mig för att testa det har det nog hunnit komma minst tre bättre program. Ha det gott Gunilla

Kommentarer

Postat av: Mats

Publicerad 2017-04-01 20:01:11

Nu är det smartare än en femteklassare...

Svar: japp Kan 3 frågor idag
gunillalindskog.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela