gunillalindskog.blogg.se

Flyttrapport torsdag

Publicerad 2018-07-27 00:59:57 i Allmänt,

Inte så mycket gjort idag. Sov dåligt inatt. Fick inte städa hos tanten idag för det behövdes inte sa hon. En tur till Blåberget, förhoppningsvis sista gången innan vi hamnar i den nya lgh. Kollat lite på tapeter men föll inte riktigt för någon av de vi såg. Två lådor mer packade och käre sambon har snart gjort rent under diskbänken. Mina vänner har ringt och underhållit mig. Jag blir så glad när de ringer. Nu blir det tandvård en stunds godnattsaga och ingen väckarklocka behövs imorgon. Dröm sköna drömmar Gunilla

Kommentarer

Postat av: Efraim

Publicerad 2018-07-27 20:29:21

Ursäkta att vi stör i det viktiga arbetet med att flytta omkring kartonger i olika riktningar i lägenheten.

Svar: haha Fortsätt störa Jag blir jätteglad när ni stör mig
gunillalindskog.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela