gunillalindskog.blogg.se

Nytt

Publicerad 2018-07-20 20:02:00 i Allmänt,

bort Idag har vi besökt Ikea och inhandlat vår nya säng som kommer direkt till vår nya lghet. Extra glad är jag eftersom jag lyckades övertala min älskade att även köpa ny madrass. Har haft lite dåligt samvete för det är inget fel på nuvarande säng, Jag är bara trött på den och då är det lite svårt att kosta på sig nya ting. Nu när köpet är genomfört så är det dåliga samvetet borta Vi fick också syn på ett jättebra soffbord som inte finns klart att leverera med transport än. Ett bord där man kan höja en del av bordet så att man slipper böja på ryggen när man sitter i soffan och äter, vilket vi gör nästan jämt. Värme ja det är varmt och igår kände jag av det genom lite huvudvärk, trötthet och lite yrsel men just nu är det ingenting jämfört med alla som drabbas av skogsbränder och måste evakueras och alla djur både de i lagård och i skogen. Alla brandmän som jobbar dygnet runt, här kan man tala om övertid! Vad mera än att jag just nu är dålig på att lyssna på nyheterna så vad som händer i världen vet jag inte mycket om Lever mitt bland mina flyttkartonger och lite skåpstädning. Imorgon blir det paus för då drar vi till Dalhalla över helgen. Önskar er också en bra helg Gunilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela