gunillalindskog.blogg.se

Rastlös

Publicerad 2018-07-05 23:54:28 i Allmänt,

Finns det någon som an förklara hur man kan vara både seg och rastlös samtidigt? Det är så jag har känt mig idag. Nej jag har inte mått dåligt utan känt mig ganska väl till mods. Sol och lagom varmt på balkongen utom mitt på dagen då det var för varmt. Fortfarande ljust ute. Jag gillar verkligen dessa sommarnätter ja årstidernas skiftande färger tycker jag om även de nattsvarta vinternätterna. Något lite har blivit gjort idag men misslyckas med att få rent på insidan av en skåpdörr oavsett vilka medel jag använder och hur många gånger jag varit där och torkat. Har sett Schermans program om demokrati och bl a möter han många som villminska antalet riksdagsledamöter och ha in fler experter , Det där med att minska antalet valda demokratiska representanter i olika sammanhang känner jag igen från min egen vardag. Gunilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela