gunillalindskog.blogg.se

Skönhetsoperationer

Publicerad 2018-06-21 23:35:00 i Allmänt,

Jag är inte någon som gillar skönhetsoperationer i allmänhet. Visst finns det ibland starka skäl t ex när man mår fruktansvärt dåligt rent psykiskt, eller kroppen rent fysiskt fått oerhörda skador som kan vara fallet vid brandskador, stora illasittande födelsemärken mm. Annars tycker jag att det innebär att vi alla ska se likadana ut och ens personliga drag utplånas men när det gäller mina fötter vill jag gärna ha en skönhetsoperation. Jo jag vet, jag är inkonsekvent. Har någon hört talas om skönhetsoperationer för fötter? Jag har aldrig sett något om fötter. Redan i tidiga tonåren sa min bästis "Du har de fulaste fötter jag sett" och det var bara att hålla med. Mina fötter är skapta med storlek 37,5 möjligen 38 på längden och 41 - kanske 40 på bredden. Det finns ingen skotillverkare som producerar sådana skor. Jag tittar längtansfullt på små smala sandaler prydda med lite glitter och vackra finskor som passar utmärkt till en lång eller kort festklänning och fortfarande händer det att jag faller för frestelsen att prova dessa skomodeller fast jag vet att jag inte får in foten i dem. Så om ni vet någon som skönopererar fötter eller som kompromiss tillverkar finskor efter ovan nämnda storlekar så meddela mig snarast. Tack på förhand Gunilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela