gunillalindskog.blogg.se

Snart midsommar

Publicerad 2018-06-20 22:55:00 i Allmänt,

Oh jag är otroligt förtjust i de norrländska sommarnätterna. På kvällarna är himlen vacker och efter en varm dag när man stönat över värmen är det ljuvligt att gå ut och sätta sig med något gott att dricka och kanske något att äta till. Flyttbestyren fortsätter och fler och fler lådor fyller våra golv. Har också upptäckt att jag inte julstädat köksskåpen förra året och ej heller midsommarstädat dem så nu måste jag ta igen det. Läste också i Hem och hyra , en bra tidning förresten att man i vårt län ska införa ett poängsystem för standarden i lägenhet. T ex får du plus om du har balkong, en kakelugn mm. Undrar om det blir +poäng för en kakelugn som inte går att elda i, som är mycket vacker och höjer mysfaktorn men samtidigt tar upp mycket väggyta . Att minska vinsterna i välfärden fick inte genomslag i riksdagen, Synd. VI har hört om John Bauers ägare som troligen lever gott på sina miljoner idag. Nu är det slut på knarkandet för min del , ja i alla fall just nu. Nej jag har inte knarkat men vi är några som försökt begripa lite mer om cannabis och dess effekter på hjärnan. Jag minns att cannabis tar en väg genom kroppen och alkohol en annan. att vi har cannabinoider i kroppen Att cannabis stannar kvar länge i kroppen och bl a påverkar minne känsloliv . Jo det finns så mycket jag skulle behöva och vill lära mig Här kommer en liten uppräkning Världsgeografi, Om konst och kända konstnärer, Känna igen stjärnbilder , fler blommor, växter, lite spanska och latin, Skulle också behöva lära mig mer om den stad jag bor i Vill ni vara med på något av dessa ämnen så startar vi en studiecirkel Tvdags Sov gott Gunilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela