gunillalindskog.blogg.se

Jobb igen

Publicerad 2016-10-11 12:23:28 i Allmänt,

Just nu sitter jag på mitt gamla jobb och har inget att göra . Ska hjälpa till med den praktiska delen på en utbildning men i denna stund är alla djupt koncentrerade på den teoretiska delen. Antar att det blir bättre efter lunchen. Den ser jag fram emot för det brukar vara mycket och gott. Kallt är det både ute och inne och när man går ut för att ta ett bloss märks det tydligt att hösten har kommit. ´Hösten är en vacker årstid med alla färger som man kan njuta av och det inte hunnit bli alltför kallt. I helgen var jag på kurs men blev inte mycket kunnigare av det. Trevligt var det att få nya bekanta och träffa gamla kompisar Är mycket nyfiken på hur det går i valet i USA. Tyvärr tror jag att Tramp vinner men om jag har fel blir jag otroligt glad. Härhemma handlar debatten framförallt om skyskrapan på torget och ett önskemål om folkomröstning har framförts. Jag tycker det vore kul med fler bostäder där och önskar att det byggs bostäder runt Birsta city också. Nu är det totalt dött där efter 19.00. Nu har vi ätit så jag är mätt och nöjd med livet. Ha det

Kommentarer

Postat av: Mats

Publicerad 2016-10-16 22:33:08

Nämen ingen skyskrapa till Birsta city. Det passar inte in bland de kartonger som står i tre våningars höjd. Bostadhus skall vi ha i stan gärna på kajen eller i närheten av stadskärnan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela