gunillalindskog.blogg.se

Årsmöte

Publicerad 2017-04-22 19:20:25 i Allmänt,

Har idag haft turen att få besöka ett mycket intressant årsmöte. Stämningen bland medlemmarna var lite darrig. Jag fick se 2 mötesordförande den ene mindre bra och den andre mycket bra. Resultatet blev att det måste bli ett extra årsmöte. Servicen var det inget fel på, både kaffe och god mat bjöds det på. På ena väggen satt en otroligt välgjord tavla och jag vet inte om det var lappkonst eller väv eller blandat. När mina öron blev trötta och tankarna for iväg studerade jag tavlan en stund, fick vila öronen fick tillbaka koncentrationen och orken att lyssna. Dessutom måste jag fråga min mentor om en del mötestekniska frågor men tyvärr är han upptagen just nu så jag får lugna mig tills imorgon. Blåser kraftigt ute Nu måste jag laga mat, även om jag inte har lust, och ladda inför smartare än en 5klassare. Eventuellt kan jag någon fråga och kanske jag lär mig något som stannar kvar i minnet. Ha det PS glömde att säga att vi fick lyssna till sång, dragspel fiol och gitarr en stund. Härligt. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela