gunillalindskog.blogg.se

Bio

Publicerad 2017-01-07 23:47:19 i Allmänt,

Dagen idag började med en lugn morgon. Temperaturen har gått upp från minus 24 till 0. Härligt. Mycket snö har fallit ner inatt och snöflingorna är väldigt vackra var för sig, men jag svär ändå över denna nederbörd när jag ska sopa bort allt från vår bil. Framåt kvällen blev det ett biobesök i trevligt sällskap och filmen 101-åringen som smet ....... var bättre än 100-åringen. Jag hade mycket låga förväntningar och blev glatt överraskad. Visserligen tycker jag att det finns scener där man överdriver för mycket men 100-åringen innehöll mer än halva filmen sådana scener medan i kvällens film det kanske bara var två. tre sådana. Det bästa var att mina biokompisar inte somnade en enda gång under bion, vilket hör och häpna tillhör ovanligheterna när vi går på bio tillsammans. Precis som alla andra barn blir mina barnbarn också större och större och häromdagen fyllde äldsta flickan 9 år. Tycker det var nyss hon kom till världen. Nu ska vi ut och kolla efter ny lägenhet. Tack för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela