gunillalindskog.blogg.se

Navet

Publicerad 2014-03-09 21:06:00 i Allmänt,

    
         Häromdagen satt jag på den nyrenoverade Bussstationen här i Sundsvall
 
  jag har mest sett den  utifrån tidigare och noterat den starka lila färgen.
 
Nu inne  skar denna skarpa färg nästan i ögonen  och den är bara målad på lister, karmar o dyl.  På väggarna mellan karmarna var den tråkiga diarregula färgen kvar och såg nu väldigt sjaskig ut ihop med det nymålade runt omkring .
 
Nya fina säten var bra och ett extra plus till att det fanns en hel del bord med 2 stolar  runtom. De lämpar sig väl för diskreta samtal  . Nuförtiden har , tror jag, de diskreta samtalen minskat för nu pratar vi högt och ljudligt med bästa vännen om våra privata problem vilket ofta är intressant att lyssna på.
 
Idag har det varit riktig vår med sol och blåst . Härligt
Jag var på årsmöte och det var riktigt trevligt där de flesta deltagarna tycktes vara på gott humör.
 
Som vanligt har helgen gått alldeles för fort för jag skulle behöva 2 lediga veckor och bara vara hemma och greja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela