gunillalindskog.blogg.se

Nu

Publicerad 2014-05-15 21:52:01 i Allmänt,

Nu
är det kväll  jag är trött
Nu är det vår enligt kalendern  men var är värmen.
Nu är de flesta årsmöten över.
Tiden går alldeles för fort. Enda gången den går för sakta är mellan löningarna.
Hade nyss ett roligt samtal med en vän som jag inte pratat med på 13 år  Det var riktigt givande.
Snart är det val och valturnéerna pågår för fullt . Det är många protester och aktiviteter för att hindra SD att delta i debatter, hålla tal mm.  Jag tycker det är väldigt illa för det är faktiskt så att en stor del av svenska folket har röstat på dem och de är ett av våra riksdagspartier och har rätt att föra ut sitt budskap. Det tyder också på en feghet och vore jag SDare skulle jag dra den slutsatsen att de som använder ovan nämnda metoder inte har några motargument mot SDs politik.
 Säger man sånt här tror många att man kommer att rösta på SD.
 
Ishockey- VM  spelas när det nästan är sommar!!!!!!   Hemskt tycker jag  Ishockey är en vintersport , Jo ibland är jag väldigt konservativ .
 
 Fredag imorgon härligt och sovmorgon på lördag ännu bättre 
 
Ska kolla lite runt på nätet nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela