gunillalindskog.blogg.se

Juli 22

Publicerad 2022-07-01 17:16:00 i Allmänt,

Varmt Det har gått bra att ha värmen, (30 grader) som ursäkt för att det inte blir så mycket gjort i flera dagar. Nu regnar det och jag kan nog, om jag anstränger mig använda regnet som ett skäl till att orken är på lågvarv, Funderar över varför klagar vi över värmen men ändå, mitt i sommaren åker till varmare länder? Det är inne att ta hand om sin kropp och vara noga med sin hälsa men att dricka alkohol, speciellt under semestern eller när man är på Spa ska vara något som förgyller tillvaron. Vi vill leva länge men inte bli gamla. Nu när pandemin är över pratas det inte om flygskam och SAS ska ut och flyga lika mycket som innan pandemin men klimatkrisen är värre nu. Jo inte är jag perfekt på något sätt och har säkert många andra konstigheter för mig som jag inte blivit medveten om än. Ha det gott i regnet Gunilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela