gunillalindskog.blogg.se

Lördagskväll

Publicerad 2015-01-17 18:08:14 i Allmänt,

Tacksam
för att jag bor i Sverige och hitintills sluppit från terrorattacker
Annars  var  jag för cirka 15 år sedan att man upptäckte en ny kroppsdel i kvinnan den omtalade g-punkten som skulle ge kvinnor den bästa sexupplevelse som någonsin
Nu är jag  fascinerad över att det enligt senaste rön kommit på att den inte finns!
Undrar hur många tjejer som hittat denna ljuvliga punkt?  Vore kul att få veta.
Funderar också över om någon medvetet lurat oss?
 
Inte förvånad över att decemberöverenskommelsen redan verkar oklar för politikerna . Det gör att jag inte känner mig som en idiot för att jag inte förstår den.  Göran Hägglund har vaknat och kommer nu med det ena uttalandet efter det andra efter att varit ganska osynlig i många år.  Löfven hörs inte heller så mycket men har ej haft så lång tid på sig än. Vi får se vad det blir.
Igen har man upptäckt ett nytt olagligt register hos polisen. Denna gång om kvinnor och deras mående. För inte så länge sen var det zigenare som registrerats  Hur många andra finns det?
 
Ber om mera pengar och att det inte ska bli kallare än minus 3 
 
Ha det gott
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela