gunillalindskog.blogg.se

Lite av varje igen

Publicerad 2017-08-14 22:51:19 i Allmänt,

Sommaren kanske har kommit och nu hoppas jag på varma dagar flera veckor framåt. Ikväll var det styrelsemöte utan fika. Ett medvetet val från mig och när jag frågade deltagarna vid slutet av mötet hade alla saknat det fast vi var klara redan halvåtta, alltså trekvart tidigare än vanligt. Efter mötet stod jag under ett bladvalv och gladde mig åt den vackra naturen. Trädgrenarna med sina blad bildade ett tak över mig. Hade nog unnat sova därunder men eftersom det är en liten backe där så tänker jag inte prova. Jag blir så glad och tacksam över att jag kan se och uppleva denna grönska. Övrigt har jag lyckats med att inte vara alltför lat hela tre dagar i sträck.Känns bra. Spännande med Alliansen för nu har Ebba gjort ett eget utspel avvikande från de övriga partierna. Jag tror hon drömmer om att bli nästa statsminister men för att hon ska lyckas med det måste hon nog byta parti, vilket Kd skulle tjäna på. Ta nu hand om er och gör inte som jag utan ät rätt och lagom, rör på er, drick inte alkohol inte för mycket kaffe utan hälsosamt te och glöm inte blåbärsshooten på morgonen Gunilla

Kommentarer

Postat av: Mats

Publicerad 2017-08-15 22:38:33

Ojsan - hoppsan det där i slutet hur kom det in i texten? Men det är helt rätt,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela