gunillalindskog.blogg.se

måndagen är nära

Publicerad 2017-02-11 23:56:31 i Allmänt,

Sitter här hemma lördagskväll och tänkte skriva något men så blev det tomt i skallen nu blir det paus- ---- - Skallen vaknar lite Äntligen. Har varit på utbildning för möjliggörare. Det är ett trevligt gäng och ingen som tar över allt snackande och ingen som är helt tyst. Roligt att lära känna nya människor. Bland annat utbildades vi till Junisledare och även till cirkelledare. Demokrati var ett av många ämnen som lyftes. Är direktdemokrati bättre än representativ demokrati undrar man Ordet hen var det flera som ogillade och några som tyckte det var okej Nyheterna har jag inte hört mycket av så vad Trump haft för sig har jag ingen aning om. Vad man än kan säga om denne man så lyckas han i alla fall få medias uppmärksamhet. Vi svenskar har ju alla förfasat sig över de amerikaner som röstat på honom, men är vi så mycket bättre när SD har 20 % av rösterna. Lördagen har jag nästan bara latat mig så det blir mycket att greja med imorgon.

Kommentarer

Postat av: Mats

Publicerad 2017-02-12 21:46:19

Va roligt att du blivit Junis ledare. Kanske ny fart på Hällan.

Svar: och vem mer ska hjälpa mig?
gunillalindskog.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela