gunillalindskog.blogg.se

Härlig dag

Publicerad 2017-06-11 19:16:40 i Allmänt,

En söndag med lite moln, lite sol har jag varit på landet bland hästar, getter och får . Det var föreningens hemliga utflykt som anordnades av Z och hon tog oss till Lindeberga gård, ett ställe som är väl värt att besöka. Värdinnan/ägaren ordande en lagom lätt femkamp åt oss. Jag fick för första gången i mitt liv prova att skjuta med ett luftgevär. Det var svårt. Framförallt begrep jag mig inte på det där med kikarsikte. Hoppas jag får möjlighet att testa flera gånger. Det är alltid lite synd om de som är med i mitt lag för alltid, åtminstone nästan alltid hamnar jag på samma plats oavsett vad för sorts tävling jag deltar i och det är inte första plats jag prenumererat på. Är mycket nöjd med dagen och nu är jag trött av all frisk luft jag fått. Nu kan vi, jag se fram emot en ny vecka . Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela